2.9/5 | (17)

KORREK Pro TFC™ Hydrox

KORREK Pro TFC™ Hydrox suojaa maalipinnan 5 minuutissa. Autonhoito on entistäkin helpompaa: Hydroxin avulla suojaat nopeasti auton monilta ulkoisilta rasituksilta, kuten maantiesuola, piki ja UV-säteet.

Hydrox aktivoituu veden vaikutuksesta, eikä vaadi mekaanista levitystä: suihkuta vasta pestyille, kosteille pinnoille ja huuhtele. Antaa maali- ja metallipinnoille peilimäisen kiillon ja tekee käsitellyistä pinnoista erittäin vettä ja likaa hylkivät. Käyttäjäturvallisen, SiO2-pohjaisen pinnoitteen ansiosta lika ei tartu suoraan auton pinnoille vaan irtoaa käsitellyiltä pinnoilta helposti. Hydrox soveltuu erityisen hyvin käytettäväksi Polymatrix -pinnoituksen ylläpitohoitoon.

***

NYHET VÅREN 2022!

KORREK Pro TFC™ Hydrox är ett mycket lätt och snabbt sätt att skydda bilen mot olika externa påfrestningar, såsom vägsalt, beck och uv-strålar. Hydrox aktiveras under påverkan av vatten och kräver ingen mekanisk spridning: spreja på nytvättade, fuktiga ytor och skölj av. Ger lack- och metallytor en spegelliknande glans och bildar en vatten- och smutsavstötande yta. Tack vare den användarvänlig SiO2-baserade beläggningen fastnar smuts inte direkt på bilen utan är lätt att avlägsna från de ytor som har behandlats. Hydrox lämpar sig särskilt bra för att användas för underhållsbehandling av Polymatrix-beläggningen.

Pakkauskoko

700 ml

Käyttö

Käyttö

Käyttölämpötila +5 – +25°C, älä levitä kuumalle pinnalle, äläkä jätä pinnoitetta levitysvaiheen jälkeen kuivumaan suoraan auringonpaisteeseen, koska mahdolliset ainejäämät saattavat kuivuessaan aiheuttaa jälkiä erityisesti tummille maalipinnoille. Pinnoitteen voi levittää pienessä sateessa.

Tuotteen silmiin joutumista vältettävä, koska se saattaa aiheuttaa kirvelyä.

  1. Pese auto huolellisesti ennen pinnoitekäsittelyä. Suositus: Ennen Hydroxin käyttöä, käytä esipesuun KORREK Pro Foam Pre-Wash’ia ja varsinaiseen pesuun KORREK Pro High Foam Shampoota.
  2. Ravista pulloa ennen käyttöä. Suihkuta Hydrox vasta pestyille, kosteille pinnoille, esim. konepellin kokoiselle alueelle kerrallaan. Riittävä määrä ainetta on noin 1-2 suihkausta/ paneeli. Aineen käyttömäärään vaikuttaa käsiteltävän alueen koko.
  3. Huuhtele Hydroxilla käsitellyt pinnat huolellisesti heti suihkuttamisen perään, jotta tuote ei kuivu pinnoille. Tuote aktivoituu ja leviää tasaisesti pinnoille veden paineen avulla, joten huuhtelu kannattaa tehdä joko vesiletkuun liitetyllä erillisellä suihkulla tai painepesurilla.
  4. Viimeistele käsittely pyyhkimällä vesipisarat kevyesti mikrokuituliinalla. Tämä työvaihe on olennainen, koska vedessä oleva kalkki saattaa kuivuessaan jättää maalipinnalle jälkiä. Lisäksi, mikäli Hydroxia on huolellisesta huuhtelusta huolimatta vielä jäänyt pinnoille, voi siitäkin  itsekseen kuivuessaan jäädä haaleita jälkiä, jotka näkyvät erityisesti tummilla pinnoilla.

Suositus: Tehostaaksesi Hydroxin antamaa suojaa, pese auto jatkossa pinnoittavalla KORREK Pro TFC™ Reload -shampoolla. Kaikki KORREK ja KORREK Pro -tuotteet soveltuvat käytettäväksi ristiin.

***

Användning:

Användningstemperatur +5 – +25°C, applicera inte på en het yta och låt inte beläggningen torka i direkt solljus efter appliceringen, eftersom eventuella rester kan orsaka märken när de torkar, särskilt på mörka målningsytor. Beläggningen kan appliceras i lätt regn.

Undvik att få produkten i ögonen, eftersom det kan orsaka sveda.

  1. Tvätta bilen noggrant före ytbehandlingen. Rekommendation: Använd KORREK Pro Foam Pre-Wash till förtvätt och KORREK Pro High Foam Schampo till den egentliga tvätten innan du använder Hydrox.
  2. Skaka flaskan före användning. Spraya Hydrox på nytvättade, fuktiga ytor, till exempel på ett område vars storlek motsvarar motorhuven åt gången. En tillräcklig mängd av medlet är cirka 2–6 sprejningar per panel.
  3. Skölj av ytorna som behandlats med Hydrox genast efter sprejningen, så att produkten inte torkar på ytorna. Produkten aktiveras och sprider sig jämt på ytorna med hjälp av vattentryck så det lönar sig att skölja av ytorna antingen med en separat dusch ansluten till en vattenslang eller med en högtryckstvätt.
  4. Avsluta behandlingen genom att torka vattendroppar lätt med en mikrofiberduk. Denna arbetsfas är väsentlig eftersom kalket i vattnet kan lämna märken på målningsytan när det torkar. Dessutom, trots noggrann sköljning, om det finns kvar Hydrox på ytorna kan det också lämna bleka märken när det torkar av sig själv, vilket syns särskilt på mörka ytor.

Rekommendation: Tvätta bilen i fortsättningen med ytbehandlande KORREK Pro TFC™ Reload-schampo för att aktivera det skydd som Hydrox ger.

Käyttökohteet

Kaikki auton ulkopinnat: maali-, kumi-, muovi-, alumiini- ja kromipinnat, myös teipatut pinnat ja auton sivulasit.

Användningsområden: lack-, gummi-, plast-, aluminium- och kromytor, även tejpade ytor och bilens sidorutor

Riittoisuus

Pullo Hydroxia riittää noin 6-10 henkilöauton käsittelyyn. Kesto: 2-4 kk, riippuen auton käyttöolosuhteista ja pesutavoista

Räcker till: (700 ml) 6–10 personbilar. Hållbarhet: 2–4 månader, beroende på hur bilen används och tvättmetoderna

Säilytys

Suojeltava jäätymiseltä.

Skyddas mot frysning.

Turvallisuus

Käyttöturvallisuustiedote

Tuotearvostelut

Kirjoita tuotearvostelu

Please rate this



Tuotearvostelut

Rating Entries

 5/5

 5/5

Aivan kamala tuote,piti olla erittäin helppoa ja llasimainen kiilto kaupan päälle.mMutta toisin kävi märälle pestylle pinnalle ruiskutettuna aivan niin miten ohjeissa neuvotaan.Lopputulos autosta hävisi loputkin kiillot ja pinta on kuin armeijan maastopuku että kiitosta vaan.

 5/5

 5/5

Fantastinen tuote. Pesun jälkeen muutama suihkautus ja huuhtelu, niin pinta kiiltää ja vesi helmeilee.

 5/5

 5/5

Todella toimiva tuote oikein asennettuna. 1 paneeli (esimerkiksi kuskin ovi) kerrallaan ja suihkutuksen jälkeen samantien huuhtelu niin toimii 👌🏻. Ei kannata suihkuttaa monta paneelia kerrallaan, eikä varsinkaan koko autoa. Käytetty jo 4 pulloa ilman yhtään ongelmaa tällä tavalalla.

 5/5

 5/5

Todella hyvä tuote💎

 5/5

 5/5

Koitin laitaa päivityskiillon TFC käsittelyn päälle (onneksi koitin vaan osaan autoa) kuten ohjeistettiin mutta samoin kuin joillain muilla jäi vaan harmaita jälkiä joiden poistaminen mustasta autosta oli tosi ongelmallista. Onkohan ohjeissa joku virhe? Hyvä että luin tämän sivun juuri ennen kuin ajattelin huomenna laittaa koko auton pinnan "päivitykseen. Pitäisikö vetää perinteinen polymeerivaha mielummin?

 3/5

 3/5

Olen seniori ja kokemusta on kertynyt lasipulloturtlewaxista alkaen läpi vuosikymmenten aika monien erilaisten autovahojen, sittemmin "polymeerivahojen" ja nyt sitten muutamien viime vuosien aikana kuluttajamarkkinoille tuotujen "keraamisten pinnoitteiden" parissa autojani huvikseen vahaillessa/kiillottaessa.

Lyhyesti sanottuna tämä Hydrox-tuote vaatii oman kokemukseni perusteella hieman enemmän työstöä mitä käyttöohjeessa sanotaan. Mutta sillä saa ihan ok liukkaan pinnan halutessaan. Ensin tein kuten ohjeistettiin. Keli oli auringonpaisteeton, en antanut kuivua jne. eli kaikki ok. Lopputulos oli että seuraavana päivänä kun auto oli kuivunut näkyi pinnassa vieri vieressä vesipisaralaikkuja, jotka olivat himmeitä.
Tein sitten niin, että suihkutin ainetta säästeliäästi pinnalle ja levitin sen mekaanisesti rätillä. Sitten suihkutin vedellä. Sitten pyyhkäisin kumilastalla pinnalle vielä jääneet vedet pois. Sitten otin mikrokuituliinaan ja kiillotin. Kevyellä kiillotuksella tuli ihan ok lopputulos ja etusormitestillä kuivalla pinnalla melko liukas.

Yhteenvetona että jotkin kokeilemani keraamiset pinnoitteet vaativat aika hinkkaamista ja kostealla pyyhintää kiillon houkuttelemiseksi ja niihin verrattuna tämä Hydrox on helpompi mutta ei ainakaan minulla toiminut halutusti standardiohjeistuksella vaan jouduin säätämään kuten yllä kerroin. Arvosana siis 3 tähteä viidestä. Suojan/kiillon kestosta en vielä pysty sanomaan mitään.

 3/5

 3/5

Helpoimpia tapoja tehdä likaa hylkivää ja kiiltävää pintaa joka kestää mitä luvataan. Mutta käyttöohjeita on noudatettava tarkasti eikä käsittelyä pidä tehdä jos auton peltipinta on kuuma. Kuumana päivänä varjoon pestäväksi ajetun, yhä kuuman auton käsittelin pesun päätteeksi tuotteella, seurauksena lakkapinnassa karsean näköisiä valumia vaikka auto kuivattu säämiskällä lopuksi.

Jäljet eivät poistuneet edes vuoden päästä käsittelystä liuottimilla eikä kevyesti hiovalla autovahalla.

Jatkan silti tuotteen käyttöä mutta kuumana päivänä jos suojaan, käytän muuta ainetta.

 1/5

 1/5

Ei kyllä onnistunut vaikka tein ohjeiden mukaan. Harmaat raidat jäi. Mitenköhän ne saa pois?

 1/5

 1/5

Ohjeiden mukaan tehty käsittely jätti todella kamalan pinnan mustaan autoon. Vaaleita valumajälkiä joka puolella autoa, muoviosat kirjavia ja laikukkaita, vaikka piti sopia kaikille pinnoille. Käsittely tehty varjossa, +15 asteen lämmössä, aine suihkutettu paneeli kerrallaan jonka jälkeen huuhdeltu runsaalla vedellä ja auto kuivattu käsittelyn jälkeen. Ei tullut todellakaan siisti ja tasainen pinta, surkea tuote jonka käyttö loppui tähän kertaan.

 1/5

 1/5

Tein ohjeiden mukaan, mutta auton tuulilasi on täysin raidallinen, joka pimeällä haittaa näkyvyyttä. Aine on ihan varmasti muuttunut, koska aiemmin tein täsmälleen samalla tavalla tallissa sisällä, mutta pinta oli hyvä. Nyt vuoden ajan kaikissa autoissa ja maastopyörissä pahoja jälkiä. En osta enee ikinä Korrekkia!